vineri, 20 aprilie 2012

Programul de contabilitate, obligativitate sau nu

Conform legislatiei, respectiv legea contabilitatii si Ordinul 3055/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, nu sunteti obligati sa achizitionati un astfel de program, insa este de preferat sa tineti contabilitatea utilizand un soft specializat. Este mult mai usor sa pastrezi baze de date structurate si organizate intr-un program contabil care pe deasupra este si actualizat in timp real din punc de vedere legislativ,  decat sa ti documente separate sau si mai rau, sa ne intoarcem in timp la creion si guma de sters. Am intalnit doamne contabile care foloseau cu succes Excelul, insa si aceasta varianta are dezavantajele ei.

5 comentarii:

  1. Asa este avem nevoie de un soft special pentru contabilitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. buna , sunt noua in domeniu am terminat facultatea la stat si as dori sa incep sa tin contabilitatea firmei parintilor care deocamdata are deocamdata un contabil destul de in varsta si bolnav; problema e ca nici nu stiu de unde sa incep stiu ca trebuie sa imi achizitionez un program presupun ca va fi Mentor dar nu stiu cum sa incep nu stiu cum o sa imi transfer datele (daca se poate face asta) din cate stiu eu actualul contabil foloseste Saga. V-as ruga sa imi spuneti tot ce credeti ca este de cuviinta sa aflu deoarece probabil eu nici nu stiu ce anume sa intreb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mariana,
      poti sa continui cu acelasi program. Din cate stiu saga este un program destul de bun si la indemana. Cel mai bine este sa stai pe langa actualul contabil si sa inveti contabilitate. Spor

      Ștergere
  3. Recomand si Ciel Simplu care este gratis si Ciel V7. Un soft de contabilitate cu functionalitati bune. http://www.ciel.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Va recomand pt inceput Ciel Simplu. Este un soft gratuit si simplu de utilizat.

    RăspundețiȘtergere